Мета: Допомогти учням розібратися у поняттях “ друг ”, “ товариш ”,
“ приятель ”. Поговорити про дружбу. Виховувати бажання бути
чуйними й уважними до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.
Обладнання:
Запис пісні справжній друг, плакат Карлсона,
індивідуальний роздатковий матеріал.
Хід заняття
I етап Організаційний момент
1.1 Привітання
Тому, хто з тобою поруч
посміхнись ( 2 рази )
Незалежно від раси і від
кольору очей
Тому, хто з тобою поруч
посміхнись.
Тому, хто з тобою поруч руку
дай ( 2 рази )
Незалежно від раси і від
кольору очей
Тому, хто з тобою поруч руку
дай.
Того, хто з тобою
поруч обніми ( 2 рази )
Незалежно від раси
і від кольору очей
Того, хто з
тобою поруч обніми.
1.2“ Мозковий штурм ”
-
Діти, давайте всі разом
подумаємо над таким запитанням: яким потрібно бути, щоб мати друзів?
( “ Мікрофон ” – передаючи мікрофон діти по черзі висловлюють свою думку на рахунок
даного запитання – кожен з них виокремлює по одній рисі характеру, що
притаманна другові ).
добрим
чуйним
турботливим чесним
відкритим щирим
уважним
надійним
люб’язним красивим…
Отже, перед нами постав портрет найкращого
друга. А як, на вашу думку, хто з казкових чи мультиплікаційних героїв є
прикладом справжнього друга(діти висловлюють власні припущення ).
На дошці з’являється зображення Карлсона із названими
якостями характеру
навколо
-
Діти, як ви важаєте, що таке дружба? (
заслуховування відповідей дітей. На дошці з’являється визначення )
Дружба – це коли люди хочуть бути разом, коли вони цікавлять одне
одного, довіряють одне одному.
Енергізатор “ Іподром ”
Енергізатор – це звичайною мовою
фізкультхвилинки. Дані події відбуваються на іподромі – де ми можемо зустріти
коней. На іподромі коні біжать – діти імітують біг коня. На шляху коня
зустрічаються бар’єри – діти за допомогою рук імітують стрибок через бар’єр, а
також бар’єр з водою – діти повторюють
попередні рухи, додаючи присід із закритим носом. Обов’язковими є трибуни – глядачі,
почувши це слово діти піднімають руки вгору і машуть із сторони в сторону.
Серед глядачів сидить мама – почувши слово мама, діти машуть однією рукою і
промовляють “ Привіт,
мамо! ”. І на
фініші коней зустрічають кореспонденти – почувши слово фініш діти імітують
готовність до фотографування.
Біжимо, біжимо,
біжимо - бар’єр,
Біжимо, біжимо, бар’єр з водою
Біжимо, біжимо,
біжимо – трибуна
Біжимо – мама,
біжимо, біжимо
Біжимо – фініш….
II етап Основна частина
2.1 Ситуація “ Двоє друзів ”
- Як
ви гадаєте, чому Франк так відповів?
2.2 Ситуація “ Приятелі і ведмідь ”
- А
як поступили б ви, потрапивши у подібну ситуацію?
- Чи
були хлопці справжніми друзями?
Висновок: Дружбу можна
створювати, зміцнювати, зруйнувати.
Дружба залежить від наших якостей і якостей наших друзів.
Справжня дружба –коли поважають права друга.
2.3 Енергізатор
В ході жеребкування учні поділяються в
групи по два. На двох учням дається маркер, тримаючись вдвох за один маркер і
не домовляючись попередньо учні намагаються намалювати що – небудь.
Після учням
пропонується підвести підсумок: чи легко було виконувати завдання? Чи вдалося
відтворити задумане?
III етап Кооперативне навчання
( за допомогою
різних геометричних фігур діти поділяються на чотири команди )
·
Складіть правила дружби. Один учень, представляє свою команду і отримані
результати біля дошки
Складання загальних правил дружби:
ü
Уникати сварок;
ü
Допомагати один одному;
ü
Бути доброзичливими;
ü
Бути турботливими;
ü
Не глузувати один з одного;
ü
Вміти вибачати та поступатися…
2.4
Мої враження від заняття
Діти, перед вами два дерева – чорне
і червоне. На цих деревах давайте залишимо своє враження від побаченого і
почутого: якщо заняття вам сподобалось, то свій листочок залиште на червоному
дереві, якщо ж заняття не припало вам до душі, то свої враження ви залишаєте на
чорному дереві.
V етап Підсумок заняття
Давайте завершимо наше заняття чудовою дитячою пісенькою про дружбу
Справжній друг
Дружба віддана не зламається,
Не розклеється від дощу і хуг.
Друг в біді не лишить,
Щирим словом втішить –
Отакий він незрадливий,
Справжній друг!
Ми посваримось – і помиримось,
“ Нерозлийвода ”, - кажуть всі навкруг.
В день чи в ніч негожу
Друг мені поможе, -
Отакий він незрадливий,
справжній друг!
Друг завжди мене прийде
виручить,
Він не жде подяк і не жде послуг.
Буть комусь в пригоді
В будь – якій негоді –
Отакий він незрадливий,
справжній друг!
Немає коментарів:
Дописати коментар