понеділок, 30 січня 2017 р.

Активний відпочинок

      Активний відпочинок учнів: різноманітний, проводиться  з  метою попередження гіподинамії, відновлення працездатності, позбавлення емоційного і  нервового напруження, зумовленого навчальною працею, задовольняє потребу учнів у  спілкуванні та духовному збагаченні, що є  невід’ємною складовою роботи  ГПД.

      Вільний час — це найскладніший  етап і одночасно  — найцікавіший, адже вимагає від педагога широкого спектру знань. Виховні заходи, колективні творчі справи, організація свят, ігри, клубні години, бібліотечні години, години спілкування  — це неповний перелік форм роботи з  дітьми у  цю годину.
       Безумовно, за змістом діяльність молодших школярів у  вільний від уроків час має бути привабливою і  відповідати різнобічним інтересам дітей; за організацією  — зважати на ініціативу  дітей, надавати можливість свободи вибору змісту і  форм діяльності, наскільки це доцільно.

       Групи продовженого дня за своєю ідеєю - дуже цінна форма виховання. Саме тут створюються сприятливі умови для того постійного духовного спілкування вихователя і дітей, без якого немислиме виховання емоційної культури", - говорив В.О. Сухомлинський. Діяльність груп продовженого дня відкриває широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, усуненні прогалин у знаннях, створює сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласних заходів.
        Отже,  організації ігрової діяльності учнів на ГПД є обов’язковою. Для дитини особлива цінність гри полягає не тільки в тому, що вона дає їй можливість як загального, так і фізичного, духовного зростання, а й у плані підготовки до різних сфер життя. Гра для дитини наділена ще й дослідницьким змістом, який дає змогу моделювати все те, що існує поза грою. Саме через гру дитина швидше знайомиться з правилами та нормами спілкування з оточенням - із світом природи, з людьми; швидше опановує навичок і звичок культурної поведінки.
        Ігрова діяльність характеризується багатовимірністю впливу на формування особистості - з нею пов'язується трансформація психічних процесів, удосконалення пізнавальної діяльності, розвиток соціальних якостей і форм поведінки, здатності дитини до творчості. Гра тісно пов'язана з розвитком базових засад особистості - вона є такою формою творчості, яка реалізує здібності і потреби людини. Між грою та іншими видами дитячої діяльності немає чіткої межі. Вона, спонтанно інтегруючись із комунікативною, інтелектуальною, творчою, трудовою, спортивною, дозвільною та іншими видами діяльності, поступово змінюється, і разом із змінами гри змінюється, дорослішає дитина, виховується любов до знань, бажання вчитися. Це зумовлює необхідність посилення уваги до гри в організації ігрової діяльності в групі продовженого дня.



Немає коментарів:

Дописати коментар